010410 Glad påsk!

Godafton alla läsare everywhere. Det är skärtorsdag och klockan är strax över elva. Jag måste bara berätta att jag och Mezgebe lagade världens godaste home-made hamburgare idag, de var grymma I tell you, GRYMMA. Annars har jag bara chillat (och pluggat litegranna iaf) idag, vi gick och köpte fjädrar och påskgodis på Ica, jag gillar påsken, I don´t know why...I just do. Mamma skickade ett supergulligt påskkort också, min lilla mamma. 

   Plockade kvistar i skogen runt studentgatan och tejpade fast fjädrar på dom, blev superfint, men Musse tyckte jag var sjuk i huvudet och undrade när jag skulle åka till blåkulla, så taskigt. Så jävla taskigt.

Aja, ikväll blir det The Hurt Locker, 6 oscars-filmen (har faktiskt sovmorgon imorgon!), då måste den väl vara bra? Här får ni lite bilder from today!  





PS! Jag saknar min roomie toooooo! So much!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0