030410 I´m happy, I´m feeling glad, I´ve got sunshine, in a bag.

Hej alla snygga människor! Själv ser man ut som en död zombie för tillfället, hela studentgatan har festat sönder sig hela påsken vilket inte gav mig så mycket sömn igår. Grannarna skrek och höll på till klockan fem,sex imorse, det var då jag skulle gå upp och åka till praktiken, haha. Jag försov mig faktiskt imorse..jag gör aldrig det! Så jag skäms lite..men det löste sig, har haft en superbra dag på praktiken och lärt mig massor! 
   Vet inte vad man ska hitta på ikväll, tänkte baka cupcakes med mezgebe men kom på att alla affärer kanske är stängda? Ska försöka tvinga honom att se remember me på bio, men får se hur det går..hur som helst så skiner solen och jag är glad! Nu ska jag catcha up lite på alla bloggar..



bild från BD i julas.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0