070410 Yo chickenhead.

Hej bloggen! Vaknade imorse av att jag inte kunda starta tv:n (det första jag gör varje morgon), jag tänkte inte så mycket på det utan jag gick vidare till toaletten där jag inte kunda tända lampan då jag förstod att...VI HAVE A STRÖMAVBROTT! Fyfan, jag kom på att jag inte kan överleva ut eletricitet, det är omöjligt. Ville koka te, men det gick inte, ville äta gröt och rosta mackor men det gick inte, tänkte att jag kan börja fixa håret men det kan jag inte!!! Så jag gick och la mig igen tills elen kom tillbaks vid tolv.
   Tog mig till skolan och pluggade i ett par timmar och nu väntar jag på Mezgebe ska komma och laga mat, är jättehungrig. Det blir kyckling med spansk grön peppar, det är sååå gott! Oh nu började roomraiders måste byta kanal..



Duktiga Musse

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0