090410 Mezgebe made me fat.

Hej bloggen, hade en superbra dag på jobbet idag, känner att jag har gjort lite nytta. Ikväll vet jag inte vad som händer, Natalie försöker få mig ut, men jag känner mig så hängig, är fortfarande sjuk och förkyld..and it really sucks. Vill vara pigg. Vill ha min hälsa!
   Hur som helst så måste jag skriva en reflektion och göra färdigt en inlämningsuppgift nu, kul va, you know en typisk fredagkväll..got to love it. Först blir det äppelpaj med vaniljglass och vaniljsås! Jag vågar inte väga mig längre..



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

livet skulle inte vara värt att leva om man inte fick äta all god mat! krya på dig sami :)

2010-04-10 @ 16:58:20
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: sadia

livet skulle inte vara värt att leva om man inte fick äta all god mat! krya på dig sami :)

2010-04-10 @ 16:58:20
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0