1 April 2010

Duuuudes!

Sitting here watchin top model!   I just looove top model höhöh Det finns alltid så konstiga människor, Tyra lyckas alltid hitta de konstigaste människorna.. Gud jag insåg precis att jag alltid skriver om tv program filmer på bloggen även fast detta inte är en filmblogg.. Me jaaa jag är väl lite av en Tv nörd, sååå what to do, ni får leva med det :D  hihihih   And it's raining cats and dogs outside! Hatar regn :(

Ska snart böra laga mat, ska bara vänta på att älskling kommer hem från sin match, jag hoppas det gick bra för honom! Senare ikväll blir det "sopptorsdag" eller vad det nu heter. Studenterna går till någon bar som ligger vid skolan där de kan äta och dricka, så det ska nog bli kul!

Vill bara säga att jag saknis min roomie :(




Skulle ni inte vilja vara här just nu?


Kommentarer
Postat av: sadia

har du sett den nya säsongen av top model? :)

2010-04-02 @ 13:46:44
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Dani

Jaaa det är klart :D

2010-04-03 @ 14:10:57
URL: http://thezsazsazsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0