130410 Somewhere in Aspen..

Ohh, sitter och äter en supergod macka. Det är rostat bröd med smält smör och grön paprika på. Det är sååå gott, ska börja äta det istället för ost på mackan, det är ju nyttigare. Men varför ska jag vara nyttig, det finns ingen anledning, jag är beroende av skräpmat so why even bother trying..jag är bara så rädd att jag kommer få ateroskleros och dö i hjärtattack typ nästa år!
   Det känns så jobbigt att missa sånnahär soliga dagar..men imorgon jobbar jag dag, så då får jag väl lite sol i alla fall, om den skiner dvs..
Jag känner verkligen att jag har tröttnat på plugget, riktigt ordentligt. Praktiken is enough. Uuäähh. Men men, what to do, mindre än två månader kvar till sommarlov och då då då ska vi till Egypten och England och Gbg och Örebro och bada i Motalas fina strand. Måste!



xoxo


Kommentarer
Postat av: Hannis

JAAA NI MÅSTE BADA! ses PUSS!

2010-04-14 @ 19:16:39
URL: http://hannasonjaandrea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0