170410 That´s where I´m at.

Kom precis hem från Ica med Khalle! Fasiken vad det blåste, höll på att ramla av cykeln ett par gånger. Vi köpte hem massa redbull, chips och godis till kvällen, yuuummiiie! Jag ser ut som skit just nu, och mitt rum ser ut som skit. Så måste sätta igång och fixa lite här för snart kommer Malin och Hanna.
   Kommer bli svårt att komma på vad jag ska ha på mig ikväll..men något måste vi kunna gräva fram. Föresten så dissade Dani oss ikväll, vilket är väldigt sorgligt..men måste get of my fat ass nu, hörs sen!



Min favoritsyssla, pilla på mitt hår.

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

det är typ din favoritsyssla haha

2010-04-18 @ 12:42:55
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0