180410 Sunday evening.

Ååååååååååhhh! Detta skulle ha blivit en pluggdag för mig, men har jag pluggat något? Nope. Jag har blivit så trött på skolan på sista tiden, orkar inte göra något..
   Så jag klev upp vid 12.30 imorse (förmiddag) och åt frukost (lunch) med Khalle innan hon åkte tillbaks till Norrköping, sen tränade jag hårt hårt hårt på gymmet faktiskt, känner mig lite duktig i alla fall. Efter en lång och skön dusch gick jag och pantade burkar och köpte ett smörpaket med panten, höhö. Musse följde med och han berätta om hans crazy Göteborghelg med strippor och allt va det var. Dagens ungdomar alltså.

Anledningen till att jag vaknade så sent var för att jag somnade 05.30, hade druckit fyra st redbull under kvällen så jag var superpigg hela natten, haha. Tur att det finns filmer.

Lite bilder från igår:




Khadijos feet, haha

xoxo


Kommentarer
Postat av: Natalie

Finaste tjejerna + Daniela också ju!! :)

2010-04-18 @ 22:56:39
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Khalle

Hahahahaha , att du la upp den bilden samii FY!!!! :p

2010-04-19 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0