192010 Hopplöst.

Hahahahahahha jag ska aaaaldriiiiig plugga hemma igen! Jag har inget skrivbord på mitt rum så jag pluggar antingen i soffan eller i sängen, and you aaall knooow vad som händer när man ligger i soffan och läser skittråkig fakta..man däckar. Man däckar skönt. Man däckar länge. So that´s what I did! 
   Nu ska jag försöka hitta på något att laga till middag..hmm..hmm..vill göra något enkelt och snabbt..ska steka nudlar med ägg! Stackars min blivande man och mina barn (om jag någonsin får), kommer antingen svälta ihjäl dom eller göra dom tjocka med take away-mat. Båda två is bad.

Aja, jag säger godnatt nu till er, måste stänga av datorn, annars kommer jag aldrig läsa något.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, Samiraaa din pluggis. Lycka till imorgon. Jag håller tummarna för dig :)! Själv ska man ruttna och plugga till omtenta. Alltid samma visa..

2010-04-19 @ 22:41:27
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0