240410 Delicious.

Hejsan, sitter här framför tv:n och gör nothing..är lite uttråkad. Vad kan man göra in this city egentligen? Känns som om det inte finns så mycket att göra när man är en halvfattig student i Öret. Jag har i alla fall köpt
en sladd till datorn så man kan titta på filmer på tv:n, finally! Så ikväll någongång ska vi se på Invictus med Morgan Freeman, ska tydligen vara bra och jag vill faktiskt verkligen se den. Men frågan är vad man ska göra nu? Klockan är kvart över sex..hm..har lust att busplinga på alla dörrar på hela studentgatan eller något sånt. Höhö. Ska gå och fråga min roomie vad hon tycker man kan hitta på..
Vi bakade ju en kaka igår, och den var dunder! Det blev en sockerkaka med chokladbitar i, oh så gott. Så nu tänkte jag bjuda på smaskiga bilder på den för att jävlas..







xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0