270410 It´s just one of those days..

Så seg. Har känt mig seg hela dagen..och jag vill inte vakna klockan sex imorgon, helt ensam och möta dagen när alla andra ligger och sover. Jag är trött på att praktisera nu, 5 veckor is enough. Jag hatar det. För att jag blir trött för att jag sover inte mer än 5 timmar och måste vara vaken hela dagen. Jag måste komma iväg, jag bara måste, snaaart, det måste hända! Jag måste bort från den här vardagen, det räcker nuuuuuuuuuuuu! Men ja, jag ska inte vara så negativ nu, jag har så mycket, och jag är så tacksam över allt jag har ska ni veta. Otroligt tacksam. Nu ska jag lägga mig i sängen i min yammie, hihi. Godnatt och sovgott! 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0