280410 at the er

Idag kom det in ett multitrauma på akuten, det var en man som hade blivit skjuten i magen, det ni! Jag fick vara med och kolla när dom höll på, det var som på Greys anatomy, massa läkare och sköterskor som stod beredda med gröna kläder och vita handskar, det var coolt. Men annars var dagen ganska händelselös, kom in en liten pojke med ett sår på snoppen, haha, stackars liten Pelle.
   Mötte Hanna sen, vi gick på stan, Hanna tog vaccinspruta och lämnade tillbaks byxor, jag köpte faktiskt en tröja och sen åt vi hamburgare, det var awesome duuudee. Ska gå och träna snart tänkte jag, jobbar kväll imorgon så då kan jag vara uppe hela natten om jag så vill! Men I probably wont, den kärring som jag är..:)



Kommentarer
Postat av: sadia

guuuud vad coolt, när jag tänker mig akuten är det verkligen greys anatomy jag tänker på, häftigt!

2010-04-29 @ 11:45:48
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0