4 april 2010

Jag har ÅÅÅÅÅÅNGEEEEEST! Det är super fint väder ute och jag sitter här hemma, so saad! Älskling verkar inte vilja göra något, men jag skulle mer än gära gå ut och ta en prommis :(     Vi va på promenad igår, vi var ute och gick på isen. Här i östersund finns det en stor sjö, som nu är frusen och man kan gå på den. Its very cool! Jag va dock lite rädd , trodde isen skulle vara för tunn och jag skulle åka rakt igenom och dö, eftersom att våren har kommit så finns ju risken . Fy fy!

Vi sitter nu och kollar på en dokumentär om serien Vänner. En annan favorit serie :)  Ska nu försöka övertyga gulleplutten om att en promenad är mysigt :D Hahhaha



Våren förra året! Kan det ha varit vår första glass?






Kommentarer
Postat av: sadia

östersund? :O

2010-04-04 @ 16:46:52
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Dani

Yees östersund! :)

2010-04-06 @ 23:08:20
URL: http://thezsazsazsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0