Always in my heart

Hallåå gott folk!

Sitter hemma i MITT rum, min syrra säger att det inte är mitt rum eftersom att jag aldrig är här och för att jag inte har mina saker kvar här. Men mammsen o pappsen säger att det är mitt rum, sådesa!! Vart tvungen att åka hem snabbt idag eftersom att det hände en grej härborta.. Men för er som känner mig och vet vad som hänt så behöver ni inte oroa er, alla mår bra! Och det är jag så glad över :)  Imon åker jag iaf hem till örebro igen, har mycke plugg och massa annat och här hemma har jag verkligen svårt för att koncentrera mig..

Såå imorgon är det valborg? Vad har alla för planer?

       
Jag ett åt gammal med mamma, pappa och storasyster! Jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: sami

fy faraaaooo vad gulligt!!!!!!

2010-04-29 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0