Back in business!

Im baaaaaaaaaaack!

Jag är nu tillbaka i örebro och det känns väl sisådära. Ville ju inte lämna älsklingen and I was very sad när jag skulle ta tåget från östersund, men det var dags att gå tillbaka till verkligenheten, tyvärr! Så nu är jag här, tillbaka i mitt rum ensam, gooosh va deppig jag blir hahhaha..

Den här veckan ska jag plugga ihjäl mig, jag måste måste måååste! Har tenta på lördag så nu jäklar gäller det :) Och jag måste ta igen all förlorad träning. Trodde att jag hade gått upp all vikt, som jag hade gått ner, under de här 2 veckorna. För fyfarao vad jag har ätit därborta, men icke, hade inte alls gått upp, så det är jätte skönt. Så imorgon ska jag upp tidigt o jogga med tjejerna, sen till skolan och pluggis. Wish me luck dudes!

   
En super uttråkad Daniela :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0