El Clasico 10april2010

God kväll kära läsare! Ni är få men trogna, visst? :D hahhaa..  Idag blir det fotboll för min del, inte precis vad jag skulle vilja göra en lördags kväll, men men what to do liksom? Vi ska till en av N kompisar, där ska alla samlas o kolla på El Clasico 22.00. Efter det vet jag inte vad som händer, får se vad everybody wanna do later :)

Vi kollade på film för en stund sen hmm vet inte jag jag ska säga. Tror att den heter flickan från ovan på svenska, den va ganska speciell. Vet inte vad jag ska tycka om den känns som att det inte fanns någon point! Visst va den hemsk o så men njaaa inte min typ av film kanske.

Nu ska jag in o kolla på en gammal El Clasico match som visas på tv.... Yippiiiieee :/ Noooot! Hahhaha

    

Kommentarer
Postat av: sami

haha musse är väldigt ledsen över kvällens match...reta honom! höhöhö

2010-04-11 @ 00:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0