I am the captain of my soul!

Ska strax gå och lägga mig, ska bara kolla på ett eller två avsnitt av Sex and the city som jag har gjort varje natt! Jag kan kolla på den serien om och om och ooooom igen! You just gotta love it! Är inte så trött, beror nog på att jag vaknade så jäkla sent idag :( Men det gör inget, för jag behöver inte stressa imorgon bitti, min föreläsning börjar kvart över ett så det är suuper skönt!

Vi har inte gjort så mycket idag, vi pluggade lite granna, väldigt lite, ganska lite, kanske lite för lite! Men det är okej, vi tar igen det imon ;)  Dagens höjdpunkt var väl pizzan som jag o Sami delade på och filmen! Vi kollade på Invictus. Den var väldigt bra, inspirerande som Daniel sa :)

God natt! Puss*  

         


Kommentarer
Postat av: sami

hahaha svenska tvååå?

2010-04-26 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0