Lovely day ♥

Ska snart lägga mig i sängen och plugga, ska stänga av datorn och tv. Jag hoppas att jag lyckas med det, för det är någoting jag aldrig gjort förut. Så håll tummarna för mig allihopa! 

Idag hade jag o Sami en jätte mysig dag, efter att jag hade pluggat i bibban så mötte jag Sami. Vi tog en härlig cykeltur ute i det underbara vädret. Fyfarao vad jag älskar Solen. Love of my life!!!! Vi handlade på willys och sedan hem. Vilade lite och som jag sa förut gick jag o tränade och jag kämpade så mycke, vet ni hur man vet det? Jo för jag blir röd som en tomat när jag har tränat hårt. Jag kände mig som en spagetti när jg klev av rullbandet.

Jagkom hem och kollade på greysan ofcourse, och nu sexrehab. DRAMA DRAMA! :D
God natt dudes! Puss*

     

 

 

                                     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0