Missa halva Tv-night!!

Jag känner mig som en riktig tjockis, för idag har jag ätit massor! Jag och älskling va på stan idag, vi mötte upp hans kompis och hjälpte honom att köpa en present till hans flickvän. Han är så gullig, han köpte flera presenter utan anledning, han ville bara ge henne presenter. GULLIGT!!       Hur som helst, så bjöd han på en suuuuper god glass med strössel, tog bild med mobilen meeeeeen kan inte ladda upp på datorn. Crap!

Sedan gick vi hem till N där vi lagade super kycklingburgare, med super goda pommes och jag gjorde en super Tzatzikisås! Guuuud vad jag åt, men det va såååååå gott! Om ni bara visste :) Sami du borde ha varit här!!!  Vi kollade på Barca - Arsenal matchen så jag missade halva Desperate Housewives!!! Kan ni förstå det? Jag förstår inte själv att jag kunde missa det. Men jag får väl kolla på söndag när det är repris, cuz I am very clever you know.

Nu ska jag kolla klart på Cougar Town och sen Christine och sen får vi se. Ska iaf försöka lägga mig tidigt så jag kommer upp imorgon, en normal tid!

Puss*


Kommentarer
Postat av: Sami

höhö stackars arsenal

2010-04-07 @ 18:02:47
URL: http://thezsazsazsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0