Mummsfilibbaba!

Har inte bloggat idag, har haft mycke o göra, so thats why! Vaknade, duschade och drog till föreläsningen. Höll på att dö, kändes som att föreläsnigen ALDRIG skulle ta slut, men jag somnade inte så det var ju bra :)

När jag kom hem så lagade jag o Sami mat och sen gjorde vi en super duuuuuuuper storstädning, vi har flera dammsugare här i korridoren,  men alla är sönder så jag fick fixa ihop en men slangen var så kort att jag o sami fick ryggskott hahahah..

Nu är  vi äntligen hemma, vi va o träna och vi är så duktiga hihih ^^  Daniel ska laga mat åt oss så det ser vi verkligen fram emot! MUMMMS!

    
               Jag och söta Natalie i lördags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0