Nattpromenad

Kom precis hem från en mysig promenad med Musse :) Kände att jag behövde bli av med lite energi + att jag väntar på samtal så why not liksom? Så där vi gick vi runt skolan och snackade om spöken hihih ^^  

Jag är en sån fegis, hade aldrig vågat gå runt där själv, hade nog pissat på mig.. Musse skämtade om att när vi hade kommit tilläcklig långt bort så skulle han springa iväg och lämna mig där ensam :( Själva tanken får mig bara att gråta hahah I'm such i chicken!    Men man är ALDRIG för försiktig, vet ni vad? Det har skett en tll våldtäckt här i Örebro, man vågar ju inte gå runt ensam längre! Så tjejer, gå inte runt ensamma på natten..

Nu blir det läggdags, en lång dag inväntar!
Puss*


Daniela and Dj-Muse! Höhö internt skämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0