Oh yes I will! 15april2010

God dag!!

Vaknade för ett bra tag sen, men har bara legat i min säng och degat. Orkade inte röra på mig, det enda jag orkade med var att sträcka på min arm för att nå kontrollen och sen trycka på on knappen :) En latmasks liv höhö..

Nu har jag iaf ätit frullis och gjort mig iordning och ska strax iväg för ännu en dag på biblioteket. Bläää.. Idag ska jag sitta där heeeeeeeeeeeeeeeela dagen, eller tills jag blir hungrig igen. Wish me luck ;)  Skönt är det att det inte är fint väder ute, annars får man bara ångest känsla av att sitta inne.

Jaa förresten, jag lyckades stänga av allt, lägga mig i sängen och plugga. Jag brukar aldrig lyckas eftersom att det alltid finns nått bra program på tv som jag bara måste se, eller något på datorn som helt plötsligt blir super intressant. But I did it, and Im proud of myself.

Nee nu ska jag dra, ha en fin dag! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0