Pippifågel 27april2010

Ooh gosh va svårt jag hade för att komma upp imorse! Hade jag inte haft tvättid hade jag nog sovit fram tills nu. Tur var det att jag inte gjorde det, för jag övervägde verkligen att inte tvätta och det hade jagväl l nog ångrat nu.. Så man är väl lite smart iaf :)

När jag skulle gå o lägga mig igår, måste erkänna att det var ganska sent ^^, jaa då fick några pippifåglar för sig att det var dags att börja sjunga för full hals! Asså önskar man inte att man hade en bazooka eller ett gevärär, eller åtminstone en slangbella! Jag är ingen djurhatare, I love djur, men när det kommer till min sömn så får inget, absoooolut ingenting störa det!!

Idag stanna jag hemma, orkar verkligen inte fixa mig för att dra till skolan. Usch noo ork! Det är endå lite synd för att det är en super fin dag idag, but it's still a no no..

See you later alligator! Puss*


Skulle mer än gärna vilja sitta på en uteservering o fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0