Saturday night!

Hade precis skrivit klart mitt inlägg, skulle spara och publicera men så dog datorn och jag blev så förbannad!! Hur som helst nu får jag väl skriva om.. Jag åkte till stockholm till slut och Sami sluta ge mig skuldkänslor!! A promise is a promise and jag lovade min mami, sådesa :)  Ni får festa, dansa och dricka för mig (det sista gäller inte sami och khalle då höhö) 

Idag blir det endå utgång för min del, ska möta upp grabbsen om en lite stund så jag måste börja fixa mig. Jag håller tummarna för att Sara inte ska banga, I will be very sad. Vi ska iaf ha kul för fasiken, jag hoppas det. För att jag är bäst, det är vad Hanna säger, hon är väldigt vis hon så jag tror henne. nee nu måste jag dra mig, ha en underbar lördagskväll allihopa.

Puss på er*  



Kommentarer
Postat av: Hanna

YOU ARE GIRL :D ! Hoppas du har det bra hemma :) Seee you.

2010-04-18 @ 11:27:04
URL: http://hannasonjaandrea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0