Storstädning 6april2010

Tjabbaaa!

Jaapp det är vad som händer här just nu, vi storstädar! Känner mig super duktig hihih ^^   Jag dammsuga hela huset, inte för att det är stort men endå! Kaninen blev jätte rädd när jag kom in i rummet med dammsugaren, den sprang in i sitt lilla hus.. Såå gullig :)         Älskling står inne i köket och diskar, så jag får lite dåligt samvete för att jag sitter här vid datorn men det gör inget höhö.. Vi har fortfarande inte ätit frullis, så dåliga vi är! Men jag förstår inte varför vi har så svårt att komma upp på morgonen :/
 
Idag blir det en massa plugg, I hope! Och sen vet jag inte vad vi hittar på. Det är iaf superduperunderbart väder här uppe. Tyvärr verkar det som om snön aldrig försvinner!! Men jag har tålamod..  

        
Rutten Daniela en onsdags "morgon"! Ser ni hur solen skiner on my face? hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0