Trötter

Fyfaan va trött jag är! Gosh känns som att jag kommer decka när som helst, NÄR SOM HELST! Jag är faktiskt en riktig nattuggla, som ni kanske har märkt. Jag sitter/ligger alltid uppe om nätterna, känns som att det är den enda tiden om dagen som man verkligen kan göra vad man vill. Jag läser bloggar, mail, skriver själv i bloggen m.m.
Men idag är jag sjukt trött, har inte lust att göra nått, vill bara lägga mig i in underbara säng o sova, kanske kolla lite TV innan jag somnar, det är liksom ett måste :/  Och imon ska jag upp "tidigt" igen, inte något jag ser fram emot precis.

Det blev en grymm träning idag med Karen, sedan hem o snabb duscha för att sen gå tillbaka till skolan o plugga hela dagen.   Det är ju bara 6 dagar kvar till tentan. And I don't like it :(

God natt på er! Puss*


        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0