Tv night 13 april 2010 20:20

Hej bloggen 

Jag sitter här o kollar på biggest loser, blir så nervös om vem som åker ut :O Damien åkte ut, and thats crazy! Har precis ätit en super god pasta med Samis mammas köttfärssås! Fyfarao vad god den va, lite stark men still so good. Om ni bara visste ;)

Nu blir det fortsättning på min tv- night, då kollar jag på : Dating in the dark
                                                                                   Desperate Houswives
                                                                                   Cougar town
(den är okej)
                                                                                   Christine
Så det är vad som väntar mig ikväll, är van att dela denna stund med min roomie men tyvärr är hon på praktik, så jag får kolla helt ensam, so sad :(

Hörs sen everybody! Puss*

           
           
Bild från min misslyckade nyår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0