19april2010 01:00

God... hmmm... Vad blir det? I really don't know! Jag har haft en super mysig dag, jag och lilla syster åkte in till stan för lite shopping, tyvärr no shopping för mig för jag är luspank. Utan syrran shoppa medan jag grät :'( Buhuuu.. Sedan åt vi på donken hihihi.. När vi kom hem pluggade vi, både hon och jag har prov/tenta snart så där satt vi i köket och kände oss duktiga!

Igår hade jag super kul, jag mötte upp M och S i jakan, jag försökte övertyga dem, jag ville att de skulle följa med in till stan. Men de hade festat dagen innan och det hade tydligen blivit för mycke för att de verkade fortfarande fulla när jag träffade dem hahha. Så jag åkte själv in till stan och mötte upp Sara, Younis och hans kompisar för att sedan dra till Cafe Opera. Hade aldrig vart där förut, men stället var grymt.

Jag tror jag ska gå o lägga mig för att imorgon är det en ny dag! Yippiii måste få lite skönhetsömn, I really need it! Hahhah

God nattens! Puss*

Ps. Som ni vet har jag ingen kamera, så jag har no pictures. Sami får stå för bilder dessa dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0