Min sved mer! 20april2010

Nu är jag tillbaka i pennybridge och det känns bra. Helgen i Stockholm var väl sisådär, jag gjorde inte särskilt mycket, var hemma för det mesta och bara tog det lugnt med familjen :)  Så det var mysigt.. Resan var väl helt okej, sov igenom det mesta som vanligt hahah soooo Daniela!  Tåget kom fram för tidigt till öret så jag fick stå i busshållsplatsen super länge :(  och jag bara stod där och ihjälfrös, not so funny dudes!!

Jag kom hem till en trevlig surprise, trevligare än Samis ska ni veta, den va super Juicy! Så det var ju suer kul, Craaap jag hatar räkningar. De kan gå o döööö tycker jag :D

Imorgon ska man väl återgå till rutinerna, och nu tror jag att jag stannar här ett bra tag, vill inte se ett tåg på ett bra tag. För att varje gång jag ska åka iväg så känns det som att man avbryter allt och gillar inte riktigt det, hatar speciellt att avbryta min träning.

 
Vår räknings min efter våra fina presenter idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0