Baka kaka, tigerkaka!

God kväll kära blogg!

Vaknade nyss från väldens bästa powernap! Min powis varade i 4 hela timmar och det var så sköönt :D  Det var en väl behövlig power nap, jag har inte sovit dåligt men det kändes skönt att bara få sova bort dagen..
 
Jag var på föreläsning imorse, rörelseapparaten, det var verkligen bra att jag gick på den för det är den delen från anatomikursen som jag inte har förstått riktigt ordentligt. Så det var väl bra att jag om upp imorse och inte låg i sängen som jag helst hade velat höhhö!

Idag ska det bakaaaaaaas! I really need it.. Vi ska göra tigerkaka med choklad runt den, YUMMIIIEEEE! Sedan blir det kanske utgång, har egentligen ingen lust, men vill dra endå för Dj Baby J spelar idag :)

   
Nyvaken Daniela hihihih ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0