Dedication to D.

Jag blev alldeles tårögd av min dedication från min lilla ko. Jag ska berätta för er att jag saknar henne minst lika mycket. Lägenheten är verkligen inte the same..
Det bästa med henne att hon alltid är glad och har a smile on her face, du gör mig glad min lilla ko, every single day! Hon är såå rolig, såå omtänksam och bara bäst! Hon lyssnar alltid, och då menar jag ALLTID på mitt skitsnack och hon står ut med mig trots mina flaws. Hon accepterar mig precis som jag är and thats why I love you so much! Utan dig skulle jag vara en up-tight, bitter och tråkig människa, haha! Du är superdupercool. Can´t wait for you to come home my dear!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0