COSMONOVA

Halloooj!

Bajs väder idag, me hate! Jag ville egentligen dra till Gröna lund idag men nej nej, folk är visst för fega så det fick jag glömma. Vi bestämde oss då istället för att dra till skansen, men det stoppade vädret. No way jose att jag går runt o kollar på djur när det spö regnar, måste ju tänka på håret hahah.. Så vi bestämde oss till slut för att dra till Cosmonova! Det var så längesen jag va där, måste ha varit någon gång i högstadiet.

Vi drog först o åt i kungshallen, åt så mycke så jag hamnade i matkoma, som vanligt hahah sen fortsatte vi till Cosmonova. Vi kollade på en film Wild sea 3D. Super coolt! I början fick jag lite ont i huvudet, blev lite snurrig men sen blev man van. Efter filmen drog vi på en promenad genom stan, från slussen till gamla stan och sen till city. Mysigt!


Super fula glasögon! Snyggare får man på bio.



Kommentarer
Postat av: Kasparmargrete

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-04 @ 11:00:20
URL: http://kasparmargrete.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0