Drastiskt!

Hittade inte på något skoj idag, hade faktiskt ingen lust. Ska ju jobba imon så jag ska försöka gå upp tidigt men får se om jag lyckas med det hahaha.. Jag är inte precis en morgon människa utan mer av en nattuggla. Not so god!
Så jag har bara vart hemma hela dagen idag, pluggat inför min tenta som jag har på tisdag och ätit hem lagade hamburgare som mamii gjorde. Mumsigt! Kommer sakna henne så mycket när jag åker tillbaka till Örebro :(

Jag var ju i centrum idag efter jobbet för att lämna tillbaka klänningen och jag kände för att göra något drastiskt så jag gick in på en frisör salong och klippte mig. Är inte riktigt säker på om jag gillar det men ähh det växer ut igen!

Nu är det läggdags för min del. Måste ju orka heeeela dagen imon!
Puss*


Dålig kvalle på bilden, men vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: sami

oh love it!

2010-08-20 @ 23:57:00
Postat av: Sadia

det blev riktigt fint :)

2010-08-21 @ 11:38:20
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0