Godigaste Morgonen! 19Augusti2010

Goood morgon solstrålar!

Fint väder det var idag, super trevligt! Man vill ju bara springa runt i bikini för lite schtek. NOT! Hatar regn, det kan suga äppelhuve :(    Men men what to do, inget man kan göra åt liksom.. Jag snoozade inte i en timme idag, syrran kom in o väckte mig,tack o lov! Tog en låååång o skön dusch, finns ju inget bättre på morgonen. jag blev lite sen, så jag fick springa ner till tåget, men helt i onödan för tåget var försenat. Ajaa... Onödig information för er kanske hahahha

Stackars lilla Bullen är super sjuk, hon sitter här och hostar ut sina lungor. Men hon får inte stanna hemma för hon har vart borta för mycket. Så blir det när man åker utomlands utan Daniela! Ha!

Nee nu måste jag jobba.
Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0