HERO

Lägger mig "tidigt" idag, blev ignget snack med gullis idag :( men men.. Vi tar igen det imon! hihi ^^    Målade och fixade mina naglar idag, var ju tvungen, det såg inte okej ut med det gamla nagellacket sm jag hade. Kollade även på filmen Cellular som gick på 6:an medan jag fixade naglarna och åt äppelpaj, multitasking! Det var en bra film det där, Daniela likes så tummen upp för den. Handlade om en kvinna som blir kidnappad, hon hittar en sönderslagen telefon i rummet där hon var inlåst och lyckas ringa upp ett random nummer. Killen som svarar blir till slut hennes Hero.

Och apropå hero så vart Ramzi min hero i helgen, som de flesta vet så hatar jag myggor. Fattar inte varför de finns! Jag är allergisk mot dem också så det är nog mest därför. Och i helgen så tog sig en super duper stor mygga in i huset och Ramzi dödade den åt mig. Tack! Du räddade mig :)

God night, sleept tight and don't let the bed bugs bite! Puss*



Ser ni hur stor och ful den är? Discusting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0