Lördag 14Augusti2010

God Dagens kära läsare!
Jag är på toppen humör, vill bara ut och göra en massa roliga saker!Hihihi^^  Har inte bloggat på två dagar, I KNOOOW, men jag har knappt varit hemma sen i torsdags. I torsdags var jag på bio med Hannah och Erik, vi kollade på Inception. Sjukt grym film, rekommenderar alla, och ni som lyssnat på Samis råd om att den suger, lyssna inte på henne! Hon kan inget om filmer höhö :D  (sorry sam)
Igår firade vi min systers och hennes man bröllopsdag! De har nu vart gifta i ett år så vi hade en liten surprise party för dem. Nu är jag hos syrran men ska snart börja röra mig mot stan, ska möta lilla Shushan. Det är ju The Voice konsert idag hehe så kanske går förbi kungsan idag.  Eller så drar vi o fikar någonstans, vi får se..
Nu måste jag göra mig i ordning! Bloggar mer imon:)
Puss*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0