My Day

Helloo :)

Ska strax gå o lägga mig, behöver sömn! Det har varit en lång dag idag. Det började med att jag försov mig, men till mitt försvar så var min mobil avstängd så jag hade inget alarm! Tåget var on top of that försenad så det var ju super kul. NOT! Det är väl så typiskt allt ska hända på en och samma gång.  Efter jobbet drog jag och syrran till IKEA. Gooosh vad jag älskar IKEA!!! Jag håller på att göra om mitt rum i Örebro så I LOVE IT.

Jag kom hem vid 8, då drog nästan hela familjen (förutom tvillingarna) ut o jogga. Såå skönt :) Ska försöka göra det varje dag nu.
Och nu behöver jag sova för att jag är trött som en bajskorv! Wihoooo

Puss*

                 
                  Bild frn i helgen! Ekare i bakgunden hahahah SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0