Nattbloggning

Ska ta o lägga mig nu, är super trött och behöver vila inför vår fullspäckade dag imorgon! Även fast jag mår lite dåligt och har världens ångest för allt gott jag åt idag( + att jag inte träna) så måste jag säga att jag hade en super mysig kväll med mina kor :)  Vi hade ansiktsmask som luktade super gott (choklad och vanlij lukt, bild kommer upp imorgon)  Vi kollade på the secret som Sami sa, vet inte riktigt om jag ska tro på allt de säger, det är helt sjukt om det verkligen funkar. Någon som sett den eller läst boken?

Imorgon lär det bli en rolig dag! Men berättar mer tomrrow.
Pussilipuss*

                     
                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0