Pinsamt i hissen

Det började spöregna idag när jag var på väg hem från jobbet.Typiskt! Hade bara backen upp hem till mig, inte så långt men endå! Och det kom verkligen från ingenstans. Så där stod jag utan paraply och i mina ballerinas, helt dyngsur på bara några sekunder, GREAT! Sprang hela vägen hem och gömde mig under en balkong i väntan på att det skulle sluta regna, men icke. Så jag springer vidare och möter min granne, han öppnar dörren, jag piper fram ett tack och småler. Jag går fram till hissen och trycker på knappen. Vi väntar på hissen som tar evigheter på att komma ner. Total tystnad. Hissen kommer ner. Fortfarande total tystnad. Jag öppnar hissdörren han småler. Absolut tystnad i hissen. TUUUUR att han bodde på tredje våningen! Visste verkligen inte om jag skulle säga något eller inte, vad ska man säga? " Ehh trevligt väder vi har hehehe  ".. Gooosh hatar sånna situationer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0