Torsdag 26Augusti2010

God kväll kära läsare!

Sitter här i mitt ostädade rum och mamma får panik varje gång hon kommer in, hon hatar när det är ostädat. Men kom inte in dååååå! Hö hö hö..

Jag trodde inte att jag skulle jobba mer, hade bara tänkt jobba i helgen bara för att det är då man tjänar mest pengar (hehe) men ack så fel jag hade. Marie ringer och väcker mig imorse klockan 7 och nästan tvingar mig upp, så jag fixade mitg på en halv timme och drog till jobbet. Jag som hade lagt mig super sent igår men men money is money. Hahha gud jag låter som värsta freaket! I'm not!

Nu sitter jag och kollar på drama drama drama : The Jersey Shore. Hade inte sett dem första avsnitten, så jäkla bra!


Jag med gullebulle!


Kommentarer
Postat av: Bullen

Söööööta <3

2010-09-03 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0