Annandag jul.

Godkväll! Kom precis hem från stan, fikade med gamla klasskompisar vilket var supermysigt! Beställde dock den äckligaste chai lattén någonsin, smakade gammal mjölk.. På tal om det så har jag FINALLY köpt en liten termos, ska fylla den med gott te och ta med till skolan nästa termin, den är jättesöt, ser ut som en liten mugg.
   Imorgon ska jag och mamma ut på stan och rea-shoppa, ska försöka hitta jeans, träningskläder, söta toppar och något pälsigt. Och hårinpackning! Glömde min i Öret. Ska försöka att inte köpa något annat, brukar sluta med att man bara köper skit på rean..men inte i år! Ska lägga mig snaaaaaaart, ska upp tidigt imorgon, måste sätta igång med tenta-pluggandet. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Appe

so booootiful!

Jag ska inte heller shoppa onödiga saker! ska inte ska inte ska inte!!! Inteinteinte

2010-12-27 @ 00:54:15
Postat av: appe

man vill ju bara äta upp den där lilla kakan du håller i :P vilken sockerkaka han är!

2010-12-27 @ 00:55:12
Postat av: sadia

åh! gulli gull! ska inte heller köpa onödiga grejer men det brukar typ bli så hehe

2010-12-27 @ 14:10:00
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: sami

haahha jag vet, HAR ÄNTLIGEN KÖPT JEANS!

den bubben har blivit stor nu, en stor kaka höhö

2010-12-27 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0