Javisst, absolut.

Godkväll kära läsare, alltså jag kan inte beskriva lyckan i mig just nu. Seminariet och projektplanen is done (!) och imorgon ska jag äntligen få åka hem till min mamma och min pappa. Och jag ska få vara hemma i 10 dagar, 10 hela dagar! Jag ska få äta mammsens mat!
Fan jag spyr bara jag tänker på nudlar just nu.. Försökte förresten beställa mat på campuspizzerian för en stund sen, gick inte så bra. Det var stängt. Sen tänkte jag att jag går till pressbyrån och köper något, gick inte. Det var stängt. Så nu sitter jag här med en skål gröt.
Ska koka lite te nu och läsa ur blondinbellas egoboost, ganska bra bok hittills faktiskt. Vi hörs.



Bakade kladdkaka åt frugan i helgen, som fyller år på riktigt imorgon!

Grattis kosan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0