Just close your eyes, let me hypnotize you

Precis som Sam var jag också vart i skolan hela dagen, inte från 8 som hon utan från 2. Hon är bättre än mig :(   Tentan är om 2 dagar och det känns inte bra. Känner mig inte helt säker och beredd, men I guess att man aldrig kommer att känna sig så. Imon ska jag försöka gå upp 9 för att promenera in till stan, har knappt tränat och jag behöver lämna in en tröja så där slår jag två flugor i en smäll! Nu får vi bara hoppas på att jag kommer upp! Håll tummarna för mig..

Jag längtar till helgen så mycket! Ska äntligen få träffa min mammsen som jag saknat så mycket, träffa familjen och älsklingen. Good week-end! Det är nog det enda som gör mig glad just nu.
 
Nu ska jag sova så jag kommer upp imon. Sweet dreams*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0