Måndag 20December2010

Hej bloggen!

Blev inte mycket uppdateringar i helgen, hade så mycket för mig så jag hann inte. Är nog ingen bra ursäkt men jag kör på den ändå! 

Är riktigt trött idag, längesen jag vaknade så här tidigt. Jag är tillbaka i Stockholm nu och jag har börjat jobba så jag fick gå upp 05.45 idag. De ni! Efter jobbet drog jag o träffade Shpat som jag inte sett på länge. Vi drog till Kista galleria där han kollade på lite julklappar till the family och jag gjorde honom sällskap. Nu är jag hemma och klockan är redan 23! VART TOG DAGEN VÄGEN?!?!?! Nu måste jag tyvärr gå o lägga mig, imorgon är det en ny dag, Yippiiiieee! Tydligen ska det vara minus 15 imon, klä på er ordentligt!

Men innan jag går o lägger mig vill jag tacka min älskade ko som som var världens underbaraste i lördags. Ilooobiuu ♥   Och tack till Mahi, Appe och Sami för er super duper gulliga present. I loved it och ni är bäst! (den innehöll allt jag älskar)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0