Onsdag 15December2010

Har varit på terminens onödigaste föreläsning idag, och guuuuud föreläsaren va pain! Hans röst är så tråkig, kan inte koncentrera mig och då somnar jag istället! Allt jag hörde va hmm hmmm hmm bla bla blaaaa.. Ajaa, får gå in o kolla på föreläsningen sen istället.

Ska snart till skolan, behöver bara vila lite, är riktigt, riktigt trött! Sami lämnade mig och drog till skolan utan mig, hon orkade nog inte vänta mer. Jag sitter o kollar på Ellen DeGeners show. Så himla bra, har skrattat under hela programmet. David Beckham (my old love) är gäst. Han och Ellen kör en lite prank på en massör. Han och massören är i ett rum, det finns en dold kamera och Ellen säger åt honom vad det är han ska säga. Very funny!
          


Kommentarer
Postat av: Sadia

haha! sjukt roligt

2010-12-16 @ 20:58:44
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0