Söndag 26December2010

Chaa chaa bloggen!

Ett tag sen jag blogga, vet inte varför, men alltid när jag kommer till stockholm så känner jag inte för att blogga. Jag gör en massa andra saker, så jag liksom hinner inte och jag gör inte tiden för det heller. Men men ska försöka förbättra mig!

Har varit hos mormor idag, åkte dit igår och sov över efter att jag va på bio. Drog o kollade på The Town med älskling och hans kusiner. Jag tyckte den var riktigt bra, hade allt möjligt. Handlar om ett gäng som rånar banker, mycket action, men även rolig och så har den även lite looooove. Mycket goood!

Måste få säga att jag är så trött på snön, den gör mig galen!! Man kan inte gå normalt, man fryser hela tiden, måste ha på mig 50 kg kläder på mig. Är så trött på vinterjackan, fy helvete!
Nu ska jag fixa matlåda till jobbet imon. Hörs tomorrow! Puss*


Kommentarer
Postat av: Runelouise

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 08:16:22
URL: http://runelouise.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0