Tisdag 21December 2010

Halloooj!

Mår alla bra? Njuter alla av det härliga vädret? I know you do, erkänn! Ni vill bara slita av er kläderna, sätta på er bikini, lägga er på balkongen med en piña colada och bara njuta av solen. I WIIISH!   Fyfaraao vad kallt det är ute, jag har knappt varit ute idag, fick skjuts av pappa till jobbet, men fick åka kommunalt hem och det var smärta. Jag dog lite granna, kändes som att hela min kropp bara stelna för varje sekund som gick.. Härligt!

Har bara vart hemma nu efter jobbigt, går inte ut i onödan liksom! Har precis målat mina naglar, och nu tänkte jag att det är dags för mig att gå och lägga mig. Känner mig som en gammal kärring men jag orkar inte bry mig, behöver verkligen sova om jag ska orka morgondagen.

Nu är det bara 2 dagar kvar till min bday. Im getting old! Och sen är det 3 dagar kvar tills familjen drar jag och jag blir ensam hemma! Längtar :)


            


Kommentarer
Postat av: sami

vad fina

2010-12-21 @ 22:36:04
Postat av: Appe

OHH vilken fin bild!

2010-12-22 @ 00:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0