Torsdag 16December2010

God dag alla fina där ute!

Är hemma nu, kom hem för att äta lunch. Eftersom att jag är en broke ass korv så har jag inte råd med lyx. Kunna köpa lunch i skolan är lyx, thats how poor I am! hahhaa.. Men men det här är min sista vecka kvar här på öret, på söndag åker jag hem för att vara i sthlm under lovet. Tyvärr blir det inte mycket av ett lov eftersom att jag ska jobba hela lovet. MONEY MONEY MOOOONEY, det ger mig drivkraften!

Samira är redan i skolan, hon orkade inte ta sig hem, and I understand her! Det är snöstorm, man kan knappt se vart man går, höll på att ramla ett par antal gånger, hoppas ingen såg mig, för det måste ha sett så roligt ut! Nu måste jag tillbaka, jag vill inte, men jag är bäst så jag går ändå! Hö hö sami tycker så iaf :) and thats all that matters..


Snow everywhere! "Bara" några månader kvar till sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0