Torsdag 2December2010

God dag alla små grodor!

Ska jag vara helt ärlig så vaknade jag för inte så längesen, tio i ett ungefär. Skäms jag? Nej. Har jag ångest? Nej. Varför? För jag var så trött och jag behövde vila ut! Plus att jag ändå har hela dagen på mig att plugga. So it's cool, it's cool, I'm cool..

Är riktigt hungrig, har fortfarande inte ätit något, och vi har inget o äta. Vi har inte hunnit dra o handla än eftersom att vi har så mycket i skolan, så vi ska storhandla på lördag istället. Hoppas vi bara klarar oss tills dess och inte svälter ihjäl! hahaha..

Nu ska jag äta något och sen dra ut i kylan. Måste plugga till skit tentan. &%%#?/%¤#%&" blääääää! Håll ut Daniela, HÅLL UT! Imorgon är det helg..


Kommentarer
Postat av: Patrickmargrethe

Very informative and enlightening website

2011-05-10 @ 13:20:35
URL: http://patrickmargrethe.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0