Week-end update

Dålig update från min sida denna helg. I knoooow. Hade en jätte trevlig helg i sthlm faktiskt! I fredags åkte jag till mormor, mamma va där, så jag fick träffa båda två. På lördagen åkte jag in till stan för att möta upp älskling, vi var på en liten julmarknad där jag köpte godisrem, MUMMA! Vi drog sedan och åt på kungshallen, kollade lite i affärer och sen drog vi hem. Hade saknat honom så mycket!

På kvällen drog jag ut med gulle Tara. Vi var på nått nytt ställe inne i stan som hette Centralen. Det bästa med stället var att det var så grym musik hela kvällen! Har nog aldrig hänt förut, så tummen upp för musiken.. Söndag satt jag hemma hela dagen ocha bara myste! Stora syster var också på besök med Nikki bäbish!

Nu är det bed time, hörs imon! Puss*


Älskar julbelysningen i stan, sååå fint o mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0